Τέλος από την Ευρώπη το Suzuki Jimny
Ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως όλα δείχνουν θα σταματήσει να πωλείται
στην «Γηραιά Ήπειρο» από το 2021. Ο λόγος για το Suzuki Jimny, το οποίο σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα η ιαπωνική φίρμα σκέφτεται
να αποσύρει από την ευρωπαϊκή αγορά, εξαιτίας της αδυναμίας του κινητήρα του να συμμορφωθεί με τα αυστηρά όρια που έχει θεσπίσει η ΕΕ για την προστασία
του περιβάλλοντος.
Πιο αναλυτικά, από 1/1/2021 σύμφωνα με τους υποχρεωτικούς στόχους μείωσης των εκπομπών ρύπων από την ΕΕ,
ο στόλος κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας θα πρέπει να εκπέμπει κατά μέσο όρο 95 γρ./χλμ. CO2. Να σημειωθεί ότι,
παρά το γεγονός ότι το εν λόγω μέτρο θεωρητικά έχει ισχύ από το 2021, η εφαρμογή του επί της ουσίας λαμβάνει χώρα από φέτος.
Όπως γίνεται κατανοητό ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης του Jimny, ο οποίος εκπέμπει 154 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα στις χειροκίνητες εκδόσεις και 170 γρ./χλμ. στις αυτόματες, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην επίτευξη του στόχου των 95 γρ./χλμ. CO2.
Ωστόσο, για τους λάτρεις του ιδιαίτερα δημοφιλούς μοντέλου στη χώρα μας, η ιαπωνική φίρμα δίνει τη λύση, καθώς προσανατολίζεται σε εκ νέου λανσάρισμα του
στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2021.
Το σίγουρο είναι ότι ανεξάρτητα από το τι θα συμβεί τελικά, πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο εκ-τιμήθηκε ιδιαίτερα στην Ελλάδα για τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες του, σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις του, που το έκαναν εξαιρετικά πρακτικό και εντός πόλης.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΑΤΣΟΣ Πηγή: www.lifo.gr