Jeep Wrangler με 2λιτρο turbo κινητήρα 268 ίππων
Αν ψάχνετε για το πιο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό σε λειτουργία Jeep Wrangler νέας γενιάς, τότε θα πρέπει να επιλέξετε αυτό με τον σύγχρονο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων. Δίθυρο ή τετράθυρο, η εταιρία καυχιέται πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις χωρίς να είσαι μόνιμος κάτοικος σε πρατήριο καυσίμου.
Όλα τα πράγματα όμως νομοτελειακά στη ζωή διαθέτουν δυο όψεις. Αφενός το Wrangler με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ακριβότερο στην άλλη όχθη του Ατλαντικού από τις υπόλοιπες εκδόσεις του, αφετέρου, ο κινητήρας αυτός απαιτεί ακριβότερα και πιο ποιοτικά καύσιμα που μπορούν εύκολα να εξαϋλώσουν την όποια μέχρι πρότινος σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου.
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας δίνει στους ιδιοκτήτες της Wrangler περισσότερη ροπή και περισσότερη ιπποδύναμη, με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να ξεκινά από τα 12,4 Lt./100 km, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία. Ο 4κύλινδρος κινητήρας παράγει 268 ίππους ενώ ο V6 285 ίππους. Επίσης, ο V6 είναι ο μοναδικός κινητήρας που μπορεί να εφοδιαστεί με χειροκίνητο ή εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το 8άρι κιβώτιο είναι το μόνο που διατίθεται με τον κινητήρα 2.0 λίτρων.
ο Jeep Wrangler παραμένει ένα δημοφιλές SUV για off-road περιπέτειες παρότι δεν ενθουσιάζει στο δρόμο. Η νέα γενιά έχει υποστεί μια σειρά από βελτιώσεις εντός και εκτός συγκριτικά με τον προκάτοχό του, με την οικονομία καυσίμου να είναι μόνο μία από αυτές τις βελτιώσεις. Η επιπλέον ροπή σίγουρα θα γοητεύσει την φαντασία κάποιων πιστών, όσο και αν το αντίπαλο δέος του συμβατικού V6 υιοθετεί διαφορετική άποψη…
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Πηγή: www.newsauto.gr